لوگو کلینیک آسمان

22702530 - 021

Search
Close this search box.
ریش در جذابیت مردان
ریش برای مردان
رویش ریش بعد از کاشت
کاشت ریش طبیعی در مردان

کاشت ریش و سبیل طبیعی و دائمی در تهران|مراحل، روش ها و هزینه

ریش‌هایی جذاب داشته باشید

Aseman Clinic

قبل و بعد از کاشت ریش و سبیل
جشنواره
بهاره

مدت محدود: در جشنواره بهاره با تخفیف ویژه تا 5.000.000 تومان بالاترین کیفیت کاشت ریش رو با پایین‌ترین قیمت تجربه کن!

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
هر سوالی داری آماده پاسخگویی هستیم

کاشت ریش طبیعی در تهران

کاشت ریش در تهران به‌عنوان یک جراحی زیبایی دائمی، در سال‌های اخیر با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است. این روش درمانی، بهترین راه حل برای برخی از آقایان است که به دلایل مختلفی با ریزش موی صورت دست و پنجه نرم می‌کنند و یا از تراکم ریش خود راضی نبوده و همواره به دنبال راه‌حل دائمی با ظاهری طبیعی برای رفع این عارضه هستند. این روش جراحی زیبایی، کم تهاجمی بوده و با استفاده از بی‌حسی موضعی و با کمترین میزان درد، در کوتاه‌ترین زمان و تنها طی چند جلسه انجام می‌شود. عوارض پس از این روش درمانی، خفیف و زودگذر بوده و موهای کاشته شده در صورت، برای همیشه رشد طبیعی خواهند داشت، بنابراین می‌توان گفت موثرترین راه برای درمان همیشگی این عارضه برای آقایان است تا با رویش مجدد موهای صورت، جذابیت مردانه به چهره آن‌ها بازگردد.

کاشت ریش و سبیل در تهران - روش های مدرن 2024

از دیدگاه بسیاری از آقایان، داشتن ریش مرتب با تراکم مناسب، در افزایش جذابیت چهره مردانه تاثیر بسزایی دارد. از طرفی، در برخی از آقایان به دلایلی از جمله ژنتیک، اسکارهای ناشی از جراحات، عوارض برخی داروها، اثرات شیمی درمانی، اختلالات هورمونی، ابتلا به برخی بیماری‌ها، استرس و غیره، تارهای مو در نواحی مختلف صورت، روند رشد مناسب یا تراکم یکسان ندارند. روش‌های درمانی متعددی برای افزایش رشد و یا ضخامت تارهای مو مانند داروهای محرک رشد مو، لیزردرمانی و یا میکرونیدلینگ وجود دارد، اما هیچ یک از آن‌ها، ظاهر طبیعی و یا نتیجه ماندگار در پی نخواهند داشت. برای درمان دائمی این عارضه، کاشت ریش و سبیل طبیعی پیشنهاد می‌شود. این روش جراحی شامل برداشت فولیکول‌های مو از ناحیه اهدا کننده ( معمولا از نواحی پشت سر ) و پیوند آن در نواحی مورد نیاز صورت است.

کاشت ریش و سبیل طبیعی

کاشت باتراکم بالا

کاشت ریش و سبیل

کاشت خط رویش طبیعی

جراحی کاشت ریش

بدون درد و خونریزی

متداول‌ترین تکنیک‌های کاشت ریش و سبیل در تهران

روش (FUE) : این روش جراحی پیشرفته، از متداول‌ترین روش‌های پیوند مو به شمار می‌آید. در این تکنیک، فولیکول‌های مو به وسیله پانچ از ناحیه اهدا کننده استخراج و با نهایت دقت، در نواحی مورد نیاز ریش کاشته می‌شوند. در میان روش‌های مختلف کاشت ریش در تهران، این روش، کمترین جای زخم و کوتاه‌ترین دوره بهبودی پس از جراحی را دارد.

روش (FIT)  : این روش جراحی با روش (FUE) تفاوت چندانی ندارد و وجه تمایز آن، ابزار مورد استفاده برای استخراج فولیکول‌های مو است.

روش (SUT) : نوع دیگری از روش جراحی استخراج مو (FUE) است که عمل پیوند مو با نظارت پزشک متخصص به وسیله دستگاه مدرن و اتوماتیک ( میکرو سوزن‌ها ) انجام می‌شود. در این روش، کاشت تعداد زیاد فولیکول مو با کمترین میزان عوارض و زخم پوستی نسبت به روش‌های دیگر انجام می‌شود.

روش (FUT) : در این تکنیک جراحی، نواری از پوست از ناحیه اهدا کننده برداشته می‌شود و سپس جراح در زیر میکروسکوپ، به دقت فولیکول‌های مو را جدا کرده و آن‌ها را در برش‌های ایجاد شده در نواحی مورد نیاز در صورت قرار می‌دهد.

نکات مهم در انتخاب مراکز معتبر کاشت ریش و سبیل طبیعی در تهران

یافتن کلینیک معتبر جهت کاشت ریش طبیعی در تهران، اهمیت بسزایی دارد، چرا که میزان رضایت از نتیجه این جراحی زیبایی، به عملکرد پزشک متخصص در یک مجموعه کارآمد و قوی بستگی دارد. نکات مهم در انتخاب کلینیک معتبر برای انجام کاشت ریش در تهران عبارتند از؛

تحقیق در مورد مهارت پزشکان و سابقه کلینیک : از آنجائی‌که موفقیت در نتایج جراحی کاشت، نیاز به مهارت و تخصص بالای پزشکان دارد، ضروری است پیش از مراجعه برای جراحی، سابقه تیم متخصصان، تجربه و مهارت پزشکان بررسی شود. همچنین لازم است در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده در کلینیک، میزان رعایت استانداردهای ایمنی، پروتکل‌های بهداشتی، نحوه ارائه خدمات طی درمان، پشتیبانی پس از جراحی و هزینه‌های مربوط به فرایند درمان، اطلاعات دقیقی جمع‌آوری شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر، حتما نظرات مراجعه کنندگان پیشین را جویا شوید.

بکارگیری جدیدترین روش های کاشت به همراه تجهیزات پیشرفته : امروزه جراحی زیبایی کاشت در سراسر دنیا، با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها و بوسیله تجهیزات مدرن انجام می‌شود. بهره مندی از جدیدترین متدهای روز دنیا به همراه فناوری‌های پیشرفته، عامل مهمی در کسب نتایج موفقیت آمیز کاشت ریش طبیعی در تهران به شمار می‌آید.

ارائه مشاوره رایگان پیش از جراحی : با برگزاری جلسه مشاوره پیش از انجام جراحی، علت اصلی ریزش موی صورت مورد بررسی قرار می‌گیرد و حتی ممکن است با تشخیص پزشک، روش درمانی دیگری برای کنترل ریزش انتخاب شود.

مشاهده عکس های قبل و بعد مراجعه کنندگان : عکس‌های قبل و بعد، عامل تعیین کننده‌ای برای انتخاب بهترین کلینیک نیست، اما مشاهده نمونه‌های قبل و بعد، برای جمع‌آوری اطلاعات کلی از نحوه انجام کار پزشک، مفید خواهد بود.

امکان ارائه پکیج های اقامتی رایگان در کلینیک :  از آنجائیکه کاشت ریش در تهران، بهترین انتخاب برای بسیاری از متقاضیان این جراحی زیبایی در نقاط مختلف ایران است، ارائه اقامتگاه رایگان به همراه خدمات پزشکی پیش از جراحی و مراقبت های پس از جراحی، از امتیازات ویژه برخی کلینیک‌های کاشت مو به شمار می‌آید.

کلینیک کاشت ریش- آسمان

کاندید مناسب کاشت ریش و سبیل

هر روز بر تعداد افرادی که متقاضی کاشت ریش و سبیل دائمی در تهران هستند افزوده می‌شود و معمولا بسیاری از این افراد گزینه مناسبی برای کاشت هستند. اما توجه کنید که بهترین گزینه برای کاشت ریش و سبیل از نظر جراحان فردی است که دارای شرایط زیر باشد:

  • داشتن فولیکول‌های موی سالم در ناحیه اهداکننده مو مهم‌ترین ویژگی لازم برای انجام کاشت ریش و سبیل است. معمولا باید بین 2000 تا 2500 فولیکول موی زنده در ناحیه پشت سر به منظور پیوند مو به ریش و سبیل وجود داشته باشد زیرا ناحیه پشت سر دارای قوی‌ترین موها برای کاشت است.
  • معمولا افرادی که سن کمتری دارند نسبت به افراد مسن گزینه بهتری برای انجام کاشت ریش و سبیل هستند.
  • نتیجه کاشت ریش و سبیل در افرادی که دارای ریش تکه تکه یا طاسی ناحیه‌ای هستند معمولا بسیار طبیعی می‌شود.
اینفوگرافی کاندید مناسب کاشت ریش و سبیل
موهای جذاب و با تراکم بالا را تجربه کنید!
کاشت موی طبیعی

خدمات کاشت ریش دائمی در تهران - کلینیک آسمان

کلینیک کاشت مو آسمان، با بیش از 15 سال تجربه و تخصص در زمینه کاشت مو، به‌عنوان یکی از بهترین مراکز جهت کاشت ریش طبیعی در تهران، آماده ارائه خدمات نوین کاشت مو برای مراجعه کنندگان گرامی است. در این مجموعه، کلیه خدمات کاشت مو با برگزاری جلسه مشاوره تخصصی و طی بررسی ‌های دقیق الگوی رشد موها و انجام آزمایشات لازم، آغاز شده و با بهره‌گیری از دانش، تجربه و تخصص پزشکان مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا و با استفاده از به‌روزترین تجهیزات انجام می‌شود. با توجه به اهمیت مراقبت‌های پس از جراحی در کسب نتایج مطلوب، کلینیک آسمان برای دستیابی به این هدف، همواره به حفظ ارتباط مستمر با بیماران در دوره پس از جراحی اهتمام ورزیده است.

کلینیک آسمان، انتخاب مطمئنی برای کاشت ریش و سبیل در تهران است تا برای همیشه با نگرانی‌ ریزش موی صورت خود خداحافظی کنید!

سوالات متداول

قبل از شروع عمل پیوند ریش، فرد مورد معاینه قرار می‌گیرد. پس از اینکه نتیجه نمونه خون و آزمایش‌های لازم در اختیار پزشک قرار گرفت، بیمار برای انجام جراحی آماده می‌شود. سپس ناحیه ای که فولیکول‌های مو از آن گرفته می‌شوند مشخص و تعداد گرافت‌ها محاسبه می‌شوند. بی حسی موضعی برای عمل بدون درد تزریق و سپس فولیکول‌های مو با استفاده از ابزارهای خاصی از ناحیه اهداکننده جمع‌آوری و در محلول پیوند قرار داده می‌شوند. گرافت‌های جمع آوری شده با توجه به نوع جراحی ریش که متناسب با نیاز هر فرد انتخاب شده است، به ناحیه ریش پیوند داده می‌شوند. پس از مدت زمانی بهبودی حاصل شده و موهای ریش همانند دیگر نقاط بدن شروع به رشد طبیعی می‌کنند.

خیر، زیرا در ناحیه اهداکننده و نیز ناحیه گیرنده مواد بیهوشی موضعی تزریق می‌شود و هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد.

معمولا فرد بعد از 18 سالگی مجاز است که عمل کاشت ریش را انجام دهد اما برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است تا سن 30 سالگی منتظر بماند تا موهای ریش ضخیم تر شوند.

با انجام کاشت ریش و سبیل می‌توانید رضایت بیشتری از ظاهر خود داشته باشید و دیگر لازم نیست که نگران نامرتب بودن ریش‌های خود باشید. همچنین اثر سوختگی‌های قدیمی را نیز می‌توان با کاشت ریش و سبیل منظم وپرپشت به طور کامل پوشانید.

پس از کاشت ممکن است اثر داروی بی حسی از بین برود و کمی درد داشته باشید که معمولا بعد از چند ساعت و با مصرف مسکن برطرف خواهد شد.

با توجه به بزرگی ناحیه پیوند، تعداد فولیکول‌های لازم، نوع کاشت و مهارت جراح شما زمان موردنیاز برای جراحی کاشت ریش متفاوت است.اما معمولا به 2 تا 4 ساعت زمان نیاز دارد.

اصلاح کردن پیش از انجام عمل جراحی کاشت ریش، روند کاشت را آسان تر کرده و بهبود می‌بخشد.

معمولا درهر کلینیک کاشت ریش قیمت های متفاوتی به چشم می‌خورد. دلیل آن نیز عوامل موثر بر قیمت کاشت است. نواحی کاشت مو ریش و سبیل در افراد مختلف یکسان نیست بنابراین به تعداد فولیکول‌های متفاوتی برای پیوند نیاز دارند.همچنین مهارت جراح در انجام کاشت ریش و سبیل در هزینه‌های نهایی بسیار موثر است.

برخی کلینیک‌های کاشت ریش در تهران و شهرستان‌ها، امکان پرداخت هزینه‌های کاشت را به صورت اقساطی برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند